1. Returnarea produselor

1.1. In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul In care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna In termen de 30 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului.

1.2. Daca ati decis sa returnati integral o comanda, este necesar sa ne comunicati intentia de returnare in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data livrarii produsului/produselor comandate prin intermediul adresei de email contact@morrisalexander.ro sau prin orice alta metoda in scris, din care sa rezulte intentia dumneavoastra neechivoca de a va retrage din contractul la distanta incheiat cu MORRISALEXANDER.

1.3. Returul sa fie efectuat in ambalajul original al acestuia. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate si este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garantie, manual de instructiuni, etc.

1.4. Din ratiuni de igiena produsele alimentare sau alte produse vestimentare precum lenjeria intima nu se returneaza.
1.5. Pentru restituirea de catre MORRISALEXANDER a contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului. MORRISALEXANDER nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de CUMPARATOR, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia. MORRISALEXANDER nu poate efectua plata intr-o anumita valuta sau intr-un cont din strainatate, cu exceptia cazului in care sunt realizate retururi din tarile spre care MORRISALEXANDER ofera servicii de livrare, iar codul IBAN transmis de catre CLIENT este corect.

1.6. Exceptie de la art. 1.5 costituie situatia in care produsul este retrunat ca urmare a neconformitatii produsului achizitionat sau a existentei unui viciu ascuns sau de fabricatie, respectiv a unei deficiente calitative a produsului livrat care nu a fost si nu putea fi cunoscuta de client prin mijloacele obisnuite de verificare, caz in care MORRISALEXANDER va restitui suma achitata de dumneavoastra pentru respectivul produs, rambursand inclusiv taxa de transport achitata pentru livrarea produsului neconform si daca este cazul, taxa de transport achitata pentru realizarea returului.

1.7. Va vom restitui contravaloarea produsului returnat si dupa caz, a costului de livrare si/sau retur in cazurile prevazute in cadrul art. 1.6, in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dvs. ajunge in depozitul nostru. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.

1.8. In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului, in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata, cu exceptia cazurilor de neconformitate ale produslui returnat astfel cum este prevazut in art. 1.5.

1.9. Returul poate fi refuzat de catre MORRISALEXANDER in urmatoarele situatii:

1.9.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;

1.9.2. In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile calendaristice prevazut la art 1.2 dupa ce ati anuntat in prealabil intentia de retur, caz in care costul retransmiterii produsului catre client va fi achitat de catre acesta din urma;

1.9.3. In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul/produsele returnat(e) si se dovedeste reaua intentie a clientului cu privire la integriatea produsului returnat.

1.10. Nu vor fi acceptate la retur urmatoarele produse, in functie de existenta acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativa):

– Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;

– Produsele purtate, spalate sau care miros a parfum;

– Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);

– Produse de ingrijire personala: cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intima si igiena dentara;

– Lenjerie intima: de orice fel;

– Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

– Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

– Ziare, periodice si reviste;

1.11. Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre CUMPARATOR acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.